Post by raylatsdyleta on Feb 17, 2022 7:09:56 GMT 5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Nameless Cat ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Nameless Cat IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ Nameless Cat 2022 version ▞▞▞
Et meget sjovt og udfordrende spil, jeg har aldrig rigtig fundet noget lignende. Det eneste, der forhindrer den i at få en 5-starts rating, er, at jeg nogle gange sidder fast på et niveau i nogen tid. For resten fantastisk spil.
Jeg kan godt lide, hvor enkelt og sødt dette spil er... Men af en eller anden grund hænger spillet helt, hver gang jeg prøver at spille skovniveauet (trykker på boksen 1 for skovniveauet)... Prøvede flere gange, men ændrer sig aldrig
This Nameless Spectacle, 2011. Galleri Nicolai Wallner. Contact for Price ... Cat Whiskers Receiver, 2015. Galleri Nicolai Wallner. Contact for Price.
Nameless Cat कार्रवाई rjzf
"Nameless Cat" er et fantastisk spil! Det er så interessant. Historien er så smuk og trist. Karaktererne er så søde og sjove. Alle niveauerne er imponerende, nogle af dem er svære, men det gør det mere interessant. Melodierne er fredelige. Jeg elsker dette spil. En dag vil jeg spille og afslutte det igen. Vil bare sige, godt arbejde, gutter!!! ♡♡♡
Det er rigtig godt, indtil niveauet med dragen, så bliver det alt for hårdt
Would YOU bone an android?Apologies in advance for the audio quality of this episode, we're still figuring out the new equipment!
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men i dag startede jeg det, og der var en mærkelig musik, der overlappede med den normale musik, og selvom jeg forlod appen, ville den bare fortsætte med at spille, kun hvis jeg lukkede appen, ville den stoppe
Jeg ville ønske, at du kunne dobbeltspringe cuz sum-niveauer til hårdt, men dejligt spil✨
Jeg synes ærligt talt, at dette spil er for svært. Spil burde være udfordrende, ja. Men der er en grænse. Med spil som disse burde du være i stand til at lave det om 5 gange, så fik du det. Jeg var nødt til at lave hvert niveau om flere gange, fordi det er så svært. Kontrollerne er også meget stive og laggy, så det øger vanskeligheden. Det ville også stadig være udfordrende, men langt mindre frustrerende, hvis der var mange flere kontrolpunkter. Mindst én på HVER niveau. Det er simpelthen svært. Ikke sjov overhovedet.
Så langt så godt, men jeg ved ikke, hvordan jeg får sidste lv.6
jeg elsker spillet, det er fantastisk det føles lidt forhastet, ikke kvaliteten, men mere af,, tempoet. niveauerne bliver hurtigt hårde og det er virkelig forvirrende, men jeg elsker det ikke desto mindre
Et af de bedste spil. Nød det grundigt. Den grafiske designer, mand, du gjorde et fantastisk stykke arbejde! Smuk historie. Gjorde mig ked af det til sidst. Mindede mig om min sidste kat. En ting er dog, at kontrollerne er lidt underlige. Vil gerne have mulighed for at omarrangere dem lodret. I hvert fald, enhver, der tænker på at spille dette, tøv ikke. Du er klar til en fantastisk tur!
名もなき猫 アクション ejr
Grafikken er fantastisk, gameplayet er lidt svært for mig, men jeg elsker det stadig, spillet er mere et platformspil snarere end et puslespil, sangen smækker, historien er fantastisk, ville give dette 10 stjerner
Jeg elsker dette spil bringer virkelig retro-følelsen tilbage, har eventyr og gåder at løse, men kunne ikke lide slutningen godt, håber alligevel at se flere spil som dette, jeg vil altid elske at spille dem.
Nameless Cat Actie jykx
download Super Cat Tales 2 apk seneste version Game af ...
Sjovt spil, men jeg kan ikke komme forbi lvl 15 og helt ærligt, hvis jeg ikke kan komme forbi en lvl efter mindst 30 gange, så mister jeg bare interessen for det, fordi det bare irriterer mig. Ellers er grafikken og spillet virkelig sjovt!
VÆRSTE SPIL NOGENSINDE
Dette er et sødt spil, men stadig - Er det muligt for det at være nemmere? Det føles som om, at dette spil prøver at lade folk slappe af, men det lykkes ikke på grund af raseri-
Det var sådan et smukt spil! Historien var hjerteskærende, pixelkunsten og animationerne var fantastiske og overordnet kunstneriske, og soundtracket er fantastisk! Jeg ville helt ærligt ønske, at soundtracket var på Apple Music, så jeg kunne lytte til det, det var sådan en perfekt balance mellem chill og hype. Spilmekanikken er nem at lære, og selve spillet var meget sjovt at spille. Balancen mellem annoncer og gamplay var også fantastisk, ikke for mange annoncer som nogle (de fleste) mobilspil. 5/5 stjerner
Ok, så gameplayet er helt FANTASTISK. Det er meget sjovt og beroligende. MEN, bikaraktererne, som katten taler med, siger forfærdelige ting! De sagde for helvede og kaldte en anden karakter for en bastard, og bare helt unødvendigt at skændes. Jeg er meget skuffet over, at et fantastisk spil som dette har et så ondt og grusomt sprog. Jeg er meget skuffet. UINSTALLERET.
Cateau Cabaran hcvw
Jeg afinstallerer dette spil på grund af Boss 1 BYE FOREVER. Hvert enkelt indhold i dette spil er VÆK, fordi det KUN kan låses op, hvis du slår boss 1, og DER ER INGEN MÅDE AT SKIPPE DET OVER. FARVEL
Helt seriøst!? Hvorfor lave et spil, der allerede er ekstremt svært at kontrollere med chefen i scenen "The Gate", som er virkelig svært at undgå? Forventede du, at selv en hurtig reflekterende spiller kunne passere scenen uden at DØDE i MANGE MF gange!? 🔥🤬 *Spillets sværhedsgrad er allerede IKKE egnet til børn/ældre/handicap i virkeligheden
Jeg sletter det godt, kontrollerne er for glatte
Springhøjden kunne være bedre.
Det er så godt spil!! Musikken og plottet er for sødt, og der er mange niveauer at fuldføre. Men sagen er, at niveauerne er for svære for mig😂😂 Jeg gennemførte knap de første 15 niveauer og kunne ikke komme ind på det tredje niveau af "on the moon"-stadiet😬😬
Meget kedeligt super strafbart. Du føler dig mindre som en kat og mere som en pose mursten med en maske. Et andet problem er manglen på checkpoints, jeg ved, at det skal være hårdt, men der er bogstaveligt talt et niveau, hvor du har et, og med bevægelsen er det meget svært.
Nameless Cat Action stwh
Sidste niveau er svært
Jeg hader dette spil, det er sååå irriterende at spille!
Puslespil-platformspil, som ser godt ud, men kontrollerne er unøjagtige og føles meget stive, hvilket ødelægger den hastighed og præcision, der skal til for at spille.
Har brug for en bedømmelse på 17. Inden for de første par minutter siger en karakter God@#&$. Ikke sejt
DEC1939.xml - FTP Directory Listing
Fantastisk spil! 😀 Advarsel dog: det er (måske for meget) hårdt. Og kontrollerne... er måske en smule bedre. Men giv det helt sikkert et spil. Jeg kan lide det. Jeg mistede kun fremskridt der på grund af at skifte til en ny telefon, der er ingen cloud-data backup.
Designet er fantastisk og yndigt, men gameplayet er latterligt hårdt. Gerne hårdt hårdt. Og et spørgsmål, hvorfor checkpointet ikke virker. (Video kontrolpunkt) Pls fix, at jeg arbejder så hårdt og bare mistede en del fremskridt.
Det er dejligt, månen er gjort meget vanskelig. Selvom det på en eller anden måde lykkedes.
Spillet er ærlig talt rigtig godt, karaktererne er søde, og musikken er fantastisk. Det eneste negative, jeg kan sige, er, at jeg ikke kan købe noget.