Post by diatorgebumi on Feb 16, 2022 21:23:09 GMT 5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Crush Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Crush Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää kiteiden hakkerointia ▞▞▞
▞▞▞ Candy Crush Saga 2022 version ▞▞▞
meh
lisää
candy crush saga
Saan aina mustan näytön toiselle mainokselle, jotta saan ylimääräisiä liikkeitä tai lisää karkkia. Tämä on ainoa puhelimeeni asennettu pelisovellus, ja olen niin surullinen, että saan kokea nämä haasteet.
Hauska, mutta tarkoituksella suunniteltu ja liikaa paineita ihmisille kuluttaa $$. Ja liian monta pitkiä mainoksia.
Jöö
MENEE MOTI. POISTIN TASOLLA 30!!!! ((((
The Secret Society: Mystery Seiklusmängud zng
kaikki pitää maksaa
Okei regei
MIKSI ON SE KUN OSTAN TAI TIEDON YLI 100 BAARIA, KUN YRITÄN OSTAA ASIOITA, KAUPPA-SOVELLUS EI OLE YHTEYTTÄ? JOS HE EIVÄT KORJAA TÄTÄ ASAP IM ARVIOINTI 1 JOKAINEN ARVOSTELU, ÄLÄ OSTA TÄTÄ SOVELLUSTA ENNEN KUIN HE TEHTÄVÄT! OLEN KÄYNNISSÄ TÄMÄN KAUPPA-SOVELLUKSEN KANSSA 15 PÄIVÄN JA LÄHETÄÄN!!!
Ehhh
Liian "ylimääräistä" paljon pelissä. Pitää kerätä robottia ja matkaa tms. Itse tykkäisin vain pelata tasoja lävitse. Nyt kaikkia tasoja ei edes tarvitse pelata, koska saat jonkun "boosterin" ja kentän yhdellä siirron läpi...
Se on okei. Mutta se on liian helppoa, kun muutamat liikkeet tyhjentävät tason. Sen pitäisi olla haastavampaa
The Best Candy Crush Games - Plato Data Intelligence
Ei toimi. Odottaa vaan latausta
Annoin 3, koska suklaarasia ei ole toiminut viikkoihin!! Lisäksi käytin 6 kultaa kiipeämisen uusimiseen ja kesti 20, joten joo parin päivän takainen päivitys ei auttanut, se vaatii vielä korjausta 😌
Kiehtova peli, voit voittaa niin kauan kuin teet ostoksia. Joskus sinulla on hauskaa, kunnes törmäät erittäin vaikeaan liian ratkaisevaan peliin, tietysti ainoa tapa päästä seuraavalle tasolle on tehdä ostos.
Candy Crush Saga – liity Tiffyn ja herra Iriskan kanssa jännittävälle matkalle Candy Kingdomin halki. Vieraile maagisissa maissa ja uskomattomissa paikoissa
Aloita pelaaminen Candy Crush Sagaa tänään, legendaarinen pulmapeli, josta nauttivat miljoonat pelaajat ympäri maailmaa. Yli biljoonan tason pelatessa tämä
välillä maksaa voittaakseen
Ystävät ei näy enään ja pyynnöt ei mene perille kuin osalle.
Päivitetty viime viikolla, mutta siinä näyttää olevan bugi! nyt joka kerta kun katson videolisäyksen..Saan mustan näytön, pelistä poistuminen on ainoa tie takaisin!! Joten lopulta menetän edistymisen ja minun on aloitettava kaikki alusta
ihana peli! Aina kun pelaan tätä, mulle tulee makean nälkä
Hauska ja koukuttava, kun olen leikkimielissä. Niin monet tasot pitävät pelin käynnissä ja gelpit estävät kyllästymästä laudalla jatkuvasti.
Kannattaa ladata tosi hyvä👌
Iha hyvä peli!
Minulle se oli edelleen kuin vanha vielä todella siistiä. En saa mainoksia pelissä tai jos häviän, joten pidän tästä pelistä edelleen todella paljon.
Vau niin paljon huonoja arvosteluja... älä vaivaudu lataamaan, ellet halua käyttää paljon rahaa etkä saa käytännössä mitään vastineeksi. Tasot on suunniteltu epäonnistumaan niin monta kertaa (bonukset eivät auta), että siitä tulee vain tylsää, turhauttavaa ajanhukkaa. Se oli joskus hyvä, nyt se on ikävä.
Candy Crush Saga Casual kros
Ihan kiva
Ei kovin tarkka, kun pelaat muita pelaajia vastaan! Pelaan jonkun kanssa aivan vieressäni ja se näyttää hänet eri tasolla! Sanoisin, että se ei ole kovin tarkkaa. Ja yrität siirtää tiedostosi kaikki tavarasi poistetaan!
Peli on ollut hyvä, mutta niin monet ponnahdusikkunat ja osta tämä tai tuo pakkaus. Se on vakavasti vienyt pelin pois. Älä ymmärrä sitä. Se ei ole niin hyvä.
Yksi suosituimmista Android- ja iOS-peleistä on Candy Crush Saga. Sitä myös pelataan Facebookissa jakamiseen ja uusien tasojen hankkimiseen.
Candy Crush Saga Nezahtjevne igre aufu
Edellisen tarkastelun jälkeen edistyin tason 3050 yli, mikä oli vaikeaa. No nyt tasolla 3151, joka ei ole kelvollinen ilman rahankäyttöä mielestäni sinun täytyy siirtää 200 suklaata 22 siirrossa, se on taas mahdollista, jos KÄYTETÄÄN RAHAA. Joten alkuperäinen arvosteluni on edelleen voimassa, mutta nyt olet tullut vielä ahnemmaksi.. Pienet lapset pelaavat tätä peliä, heillä ei ole rahaa, ostavat edelleen mitä tarvitset tasojen läpäisemiseen. Joten tee asiat helpommaksi tasoilla, joilla emme pääse täytyy kuluttaa viettää ahneesti!!!
Patas
Tämä ei ole muuta kuin rahanpyöritystä. Esimerkit ovat erilaisia ja pelaajalle vaikeampia. Olen pelannut jonkin aikaa ja tajunnut, mikä huijaus tämä peli on!! Älä tuhlaa aikaasi tai rahojasi!
Siis tosi hyvä peli ei siinä edes ole mitään vikaa se on tosi rentouttava ja kiva pelata yksi lempi peleistäni ihan paras kantsii lataa💜💜💜💜
ihan paska
olen niin vihainen!! Olin tasolla kuin 1780 ja nyt se saa minut aloittamaan alusta hirvittävien vikojen takia!! Käytin rahaa tähän peliin etkä voi korjata sitä!! Ryhdistäydy!! Puhu stressin poistamisesta. Loit sen juuri!
Ilmoittaa silti, että kirjautuessa tapahtui virhe. On ollut tällaista yli 2 viikkoa. Ei voi tehdä muuta kuin pelata jokaisella tasolla, mikään muu ei toimi, ihmishenkien lähettäminen jne. Voiko tämän korjata? Meni Khloe-turnauksessa loistavasti, mutta missä se on, jos en pääse kirjautumaan sisään?
en voi pelata suklaarasia nyt 3-4 viikkoon..se sanoo että virhe...n tänään en pysty tallentamaan edistymistäni sanotaan yhteysongelma..auttakaa
Tämä appi on saatavilla App Storessa vain iPhonelle ja iPadille. Candy Crush Saga 4+. Koe parhaat yhdistä
Candy Crush Saga Rekreacyjne hyvr
Ihan jees.
Tylsä peli
Candy Crush Saga -verkkopeli – pelaa peliä King.comissa
Candy Crush Saga कैज़ुअल गेम aas
Ihan jeba
Käynnisti muutama vuosi sitten, Candy Crush SagaKuuluisa peli nauttia puhelimissa pakkomielteisesti järjestelmä Android, iOS si Windows Phone,